Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Е я кажи какви са тези промени след като дигаш без проблеми 240 и то с 1.8 СпортВагон? Ми ясна значи колата си е ок просто толкова върви пустия ТС и сега се почнаха филмите чипове , шайби , филтри милтри та туку виж я събудя малко , доста време я карах тази кола запушена , с прецакан дебитомер и свещи на 180 к км , не зацепена и какво ли още не , разочарован съм , очаквах много повече от 2000 кубика 155 коня ( не визирам макс скороста ,макар че и тя ми се вижда малка)
    Алфата иска да обичаш. Т.е. да я подържаш колега. Аз не мога да разбера какво искаш. Да караш възможно най-строшената кола и да върви ли? Е нема как да стане това. Тоя къде дига 240 с 1,8 Спорт Вагон му кажи да си смени километража. Чак ми е жал за колата ти като чета на какви издевателства е подложена от тебе а през това време това или онова не работи на колата. Замислял ли си се че може би не сте един за друг с тая кола. Има непретенциозни възрастни немски дараци, зимаш си и цепиш мрака.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • С моята колица, въпреки че е дизел (а говорите за бензин) се усеща голяма разлика в зависимост от това с колко човека съм в колата. Имайки впредив че с мен и резервоара е 1500кг + 200кг пътници съм вдигал 200км по гпс. Като имаше за още, но ги вдигнах за кракто на идеална магистрала.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
        Колега ФЕРАРИСТ , аз също постигнах тази скорост на прав участък с 3 ленти 10 вечерта с кажи речи нулев трафик и изобщо не съм го поддържал пределно ясно ми е , че нося отговорност за 4мата в колата
        П.С. скороста която дигнах за доста кратко време беше съгласувана с 4те пасажера , не съм го правил без тяхното съгласие.
        Ти си знаеш, просто искам да ти кажа че отговорноста да вдигаш такива скорости с поне 10 годишна кола, на 100 годишни пътища, е отговорност която аз не бих поел, ако ще и останалите 4ма да ми платят за това......щото все пак ако 2ма от тях не са живи при една гадост, на съда няма да му дреме че те са били съгласни......просто искам да го знаеш тва, аз не съм съдник, всеки сам си носи отговорноста.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Колеги, моля ви не се хващайте за високата скорост, същината на проблема савсем не е това. Аз бях на дясната седалка до колегата CrazyElement и съм свидетел че колата му след 100 просто умира , смисъл че много бавно качва обороти и същевреммено ускорява дори и на 4-та. От 0-100 върви прилично но след това.... Возил съм се в 320-ка 150hp, Mazda 626 2.0 115hp и просто няма място за сравнение дори и с маздата.

          ПП: Моля ви, не ни обвинявайте в безрасъдно шофиране( въпреки , че с 5ма души и 200км/ч то наистина е такова, подчертавам за нашите пътища) Колегата по-горе е обеснил каква беше ситуацията. Относно случката с авера на ФЕРАРИСТА, колега един от най-добрите ни и скъпи приятели загина преди 1 година така, като се возеше при свои приятел, и сега като го видя този който оцеля и караше автомобила кръвното ми скача от 80/120 сигурно на 200/240 и не искам да казвам какво почва да ми се върти в главата. Пределно сме наясно с риска и отговорноста.
          АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
          AR 156 '99 1.9 JTD
          Mercedess-Benz E 270 CDI '01

          Comment


          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Алфата иска да обичаш. Т.е. да я подържаш колега. Аз не мога да разбера какво искаш. Да караш възможно най-строшената кола и да върви ли? Е нема как да стане това. Тоя къде дига 240 с 1,8 Спорт Вагон му кажи да си смени километража. Чак ми е жал за колата ти като чета на какви издевателства е подложена от тебе а през това време това или онова не работи на колата. Замислял ли си се че може би не сте един за друг с тая кола. Има непретенциозни възрастни немски дараци, зимаш си и цепиш мрака.

            Виж какво колега аз тази кола както се казва се влюбих в нея от пръв поглед , и си казах това е колата за мен , и само не ми казвай , че съм пестил пари за тази кола, защото мило и драго съм давал стига да имам и да не ти казвам от какво ли не съм се лишавал за да и купя дебитомер или да и оправя носачите... досега сигурно съм налял над 4000 лева в нея... айде моля не съм бил за нея големи разбирачи ми се извъдихте, просто и ясно си описах проблема явно ви е по сладко да ми се заяждате за неща които нямат нищо общо с това което питам.
            Без лоши чувства.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • Иска чип, чип И шайба.... и
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Виж какво колега аз тази кола както се казва се влюбих в нея от пръв поглед , и си казах това е колата за мен , и само не ми казвай , че съм пестил пари за тази кола, защото мило и драго съм давал стига да имам и да не ти казвам от какво ли не съм се лишавал за да и купя дебитомер или да и оправя носачите... досега сигурно съм налял над 4000 лева в нея... айде моля не съм бил за нея големи разбирачи ми се извъдихте, просто и ясно си описах проблема явно ви е по сладко да ми се заяждате за неща които нямат нищо общо с това което питам.
                Без лоши чувства.
                Кога за последно на колата е правена диагностика, и при кой? Какви грешки е дала, и ти какво си сменил след грешките, махнат ли е катализатора на колата, кой е презацепвал колата, вариатора тропа ли, загрява ли нормално колата? Отговори на въпросите и ще го мислим дистанциооно. Дебитомера какъв номер е и коя е фирмата му производител. Въздушния филтър на колко километра е? Като си правил ремонт главата ревизирана ли е и, сегменти сменяни ли са и т.н.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Кога за последно на колата е правена диагностика, и при кой? Какви грешки е дала, и ти какво си сменил след грешките, махнат ли е катализатора на колата, кой е презацепвал колата, вариатора тропа ли, загрява ли нормално колата? Отговори на въпросите и ще го мислим дистанциооно. Дебитомера какъв номер е и коя е фирмата му производител. Въздушния филтър на колко километра е? Като си правил ремонт главата ревизирана ли е и, сегменти сменяни ли са и т.н.
                  Тази тема ми стана любима Отговорите на всичките ти въпроси ги има напред в темата
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    ....
                    Колега четох, че си чистил дебитомера, но не си купил нов...Аз ти предлагам дебитомер проверен и е в отлично здраве 019 (мисля, че е точно за твоя двигател). Купен от Киров Бош преди 6 месеца Та пращам ти дебитомера и тестваш да видим дали ще има подобрение, ако ти хареса как тръгне колата ти го давам за 45лв...Ако не си доволен ми го връщаш

                    И наистина махни катализатора най-накрая
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Тази тема ми стана любима Отговорите на всичките ти въпроси ги има напред в темата
                      Ми от прочетено останах с впечатлението че колегата дал 4хиляди лева дотук е с, запушен катализатор, откачена ламбда, дебитомер втора употреба, не си му проверил зацепването и си му залепил маркуча. И всичко това миналото лято. Ааааааа и основен ремонт на двигателя с половината части втора употреба, почти съм сигурен немерени дали са в граници преди това, като се има предвид че е правен от майстор които не е можал да зацепи дори колата правилно. В по горния си пост му обясних на пича какво да направи а той се засегна.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Ми от прочетено останах с впечатлението че колегата дал 4хиляди лева дотук е с, запушен катализатор, откачена ламбда, дебитомер втора употреба, не си му проверил зацепването и си му залепил маркуча. И всичко това миналото лято. Ааааааа и основен ремонт на двигателя с половината части втора употреба, почти съм сигурен немерени дали са в граници преди това, като се има предвид че е правен от майстор които не е можал да зацепи дори колата правилно. В по горния си пост му обясних на пича какво да направи а той се засегна.
                        Първо катализатора му не е запушен Мотора му работи супер тихо и спокойно. Даже се удивих като го чух. До сега все съм си милех, че моя е най-тихия, но не Неговия бе по тих. До колкото знам сега с нов маркуч и почти нов дебитомер. Просто колегата е с едни тежки 17-ки с широки гуми и без ламбда сонда която не е толко фатално но и с 5 души вътре мисля нормално е.

                        Иначе не съм проверявал щот не е казал. Не съм я и карал даже колата. Той твърдеше, че е зацепена правилно, а и по работат на мотора с нищо не се усъмних да е грешно зацепена. По принцип когато има разминаване мотора е настабилен дори на празен ход и се замисля при подаване на газ, трепери при леко отваряне на дросела. При него нямаше такива неща. Супер стабилно си работеше. Според мен ако има нещо нередно е да са му сглобили вариатора на обратно при ремонта. Зъбните колелца да са ги вкарали не както трябва. Те тогава наистина умира колата.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Първо катализатора му не е запушен Мотора му работи супер тихо и спокойно. Даже се удивих като го чух. До сега все съм си милех, че моя е най-тихия, но не Неговия бе по тих. До колкото знам сега с нов маркуч и почти нов дебитомер. Просто колегата е с едни тежки 17-ки с широки гуми и без ламбда сонда която не е толко фатално но и с 5 души вътре мисля нормално е.

                          Иначе не съм проверявал щот не е казал. Не съм я и карал даже колата. Той твърдеше, че е зацепена правилно, а и по работат на мотора с нищо не се усъмних да е грешно зацепена. По принцип когато има разминаване мотора е настабилен дори на празен ход и се замисля при подаване на газ, трепери при леко отваряне на дросела. При него нямаше такива неща. Супер стабилно си работеше. Според мен ако има нещо нередно е да са му сглобили вариатора на обратно при ремонта. Зъбните колелца да са ги вкарали не както трябва. Те тогава наистина умира колата.
                          И пак питам това преди колко време си го правил?
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            И пак питам това преди колко време си го правил?
                            Може би август да е било. Незнам. Не помня.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Може би август да е било. Незнам. Не помня.
                              Ясно.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                Ми от прочетено останах с впечатлението че колегата дал 4хиляди лева дотук е с, запушен катализатор, откачена ламбда, дебитомер втора употреба, не си му проверил зацепването и си му залепил маркуча. И всичко това миналото лято. Ааааааа и основен ремонт на двигателя с половината части втора употреба, почти съм сигурен немерени дали са в граници преди това, като се има предвид че е правен от майстор които не е можал да зацепи дори колата правилно. В по горния си пост му обясних на пича какво да направи а той се засегна.
                                Единствената 2ра употреба част по двигателя като правих основен ремонт е кол.вал, защото нов е по-скъп от една алфа, а турски неща да слагам!!! Всичко друго съм го взел от Т&N car , маркуча е в отлично състояние, а дебитомера е от slav40 на 2500 километра или 3 месеца... защо ми се нахврърляш немога да разбера , ясна ми е вече , единствените хора които досега са ми помогнали за тази кола са ФЕРАРИСТА и оем... Няма какво повече да се пише ясна е работата ОЕМ се изрази хубаво наистина джантите ми са големи и гумите са широчички нищо чудно от там да умира в по- високите скорости, просто не ми харесва как върви след 100-120 нагоре , ама за това си има Шайби и Чипове , при първа възможност ще инфестирам в тях и така, за сега главната цел е да сменя ламбдата, а катализатора ще го резна за "спорта" както се казва , защото навсякъде ги дават 100-150к километра живот , тъй че няма лошо да се отстрани. Има го и фактора , че очаквах чудеса от тази кола и наистина останах малко разочарован, защото аз нямах никаква вина , че "майстори" си оставиха ръцете по колата и никакво зацепване и нищо не направиха , а за компютърна диагностика не бяха и чували , но уви колата нямаше как да стигне на самоход до някой по читав сервиз... та аз доста време си я карах колата с прецакан дебит/ламбда , да не говоря , че имах изкривен ПИН на буксата на ЕКУТО(при мотора) и неможех да правя диагностика на колата , та обиколих всички майстори в Хасково и нищо та в СФ ми го оправиха , обаче не ми казаха нищо за дебитомера , че е сдал багажа , чак като се разходих до ФЕРАРИСТА разбрах , че е много зле .. така че аз дефактно знам от не чак толкова дълго време , че дебитомера ми е отишъл. Иначе филтъра ми е на 10 000 км. А зацепването съм го правил при един майстор в Хасково , който се е занимавал главно с италянски коли , човека си имаше пети и всичко , сега за зацепването сигурно е ТИП ТОП както казва и оем , обаче, незнам наистина какво е положението с вариатора принципно му сменях кита и лагер, след което колата беше тиха 5-6-7 хил километра и сега сутрин като я паля за първи път изтраква и утихва...
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X